| Author |
|
thalantis Freak
|
| Posted: 28-June-2008 at 19:54 | IP Logged
|
|
|
inschrijvingen 4 juli open om 20.00, im there dude sorry dat ik er een tijdje terug over zeurde AK 
http://thereality.nl/
|
| Back to Top |
|
| |
Enduser n00b
|
| Posted: 10-September-2008 at 23:21 | IP Logged
|
|
|
En is iedereen hier nog inleven? Ik zie helaas nog geen hoppers in de lijst staan (of ik ben te moe - en dat ben ik ook). Ik zal er in ieder geval van de partij zijn, maar wie nog meer?
|
| Back to Top |
|
| |
thalantis Freak
|
| Posted: 10-September-2008 at 23:32 | IP Logged
|
|
|
|
| Back to Top |
|
| |
SilentSimon HOP Diehard
 This is a bat country!
|
| Posted: 11-September-2008 at 00:01 | IP Logged
|
|
|
Full and loaded 
|
| |
Quadro HOP Hardcore
 This is... my happy face!
|
| Posted: 11-September-2008 at 00:27 | IP Logged
|
|
|
Jezus, dat zijn echt veel hoppers begin me BIJNA te schamen 
__________________ hell yeah!
|
| Back to Top |
|
| |
thalantis Freak
|
| Posted: 11-September-2008 at 06:46 | IP Logged
|
|
|
Quote: SilentSimon Full and loaded 
jij staat er zelfs 2 keer op 
|
| Back to Top |
|
| |
AK47 HOP Hardcore

|
| Posted: 11-September-2008 at 10:56 | IP Logged
|
|
|
Quote: thalantis
Quote: SilentSimon Full and loaded  jij staat er zelfs 2 keer op  Dat is SilentSTORM 
__________________ AK-47. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes.
|
| Back to Top |
|
| |
Enduser n00b
|
| Posted: 11-September-2008 at 17:45 | IP Logged
|
|
|
Hmm, zat beetje verkeerd te kijken Zie dat jullie nog geen plekje in de zaal hebben gereserveerd 
PS: ff hulp nodig met DC++ hash...
Met een raid5 setup haal ik maximaal 80MB/sec (iets minder) met hashen. Weet iemand hoe dit komt? Ik gebruik overigens een Areca 1220 met 4x Samsung T1 schijven. Alvast bedankt en een biertje voor diegene die de oplossing weet 
|
| Back to Top |
|
| |
AK47 HOP Hardcore

|
| Posted: 11-September-2008 at 18:15 | IP Logged
|
|
|
Hashing in DC++ is single-threaded, dus kan er maar maximaal 1 CPU of core gebruikt worden.
We hebben inderdaad geen seat in de zaal, we zitten allemaal in de crew-area
__________________ AK-47. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes.
|
| Back to Top |
|
| |
Enduser n00b
|
| Posted: 11-September-2008 at 18:20 | IP Logged
|
|
|
DC++ is niet single threaded, tenminste StrongDC++. Hij gebruikt alle 4 (Dual Xeon met HT). het bereikt echter niet eens 100%, dus daar kan het niet aan liggen? CPU usage is iets van 30% trouwens.
Edited by Enduser on 11-September-2008 at 18:21
|
| Back to Top |
|
| |
AK47 HOP Hardcore

|
| Posted: 11-September-2008 at 19:12 | IP Logged
|
|
|
Hashing is doorgaands wel single-threaded, dus dan kan het best kloppen dat je 30% CPU usage hebt
|
| Back to Top |
|
| |
Enduser n00b
|
| Posted: 11-September-2008 at 19:35 | IP Logged
|
|
|
Wel raar eigenlijk... Als ik HD Tach gebruik, dan krijg ik een veel betere resultaat dan DC++
PS: heb inmiddels een PHP class gevonden voor het berekenen van de TTH, eentje die dus wel compitabel is met DC++ Nu nog iets uitvinden hoe ik dat op m'n server werkende ga krijgen 
http://kupershtokh.blogspot.com/2007/12/on-phpclub.html
Edited by Enduser on 12-September-2008 at 11:09
|
| Back to Top |
|
| |
AK47 HOP Hardcore

|
| Posted: 13-September-2008 at 00:47 | IP Logged
|
|
|
Euh, met PHP hashen? Dat is hoe-dan-ook traag en sequentieel
|
| Back to Top |
|
| |
Quadro HOP Hardcore
|
| Posted: 13-September-2008 at 20:29 | IP Logged
|
|
|
idd... voor dit soort dingen gebruik je het liefst C ofzo, iig niet een veredelde scripttaal (php bashing modus off, ik weet, je kunt best leuke dingen met PHP doen)
BTW, lijkt me niet heel lastig, die TTH's berekenen en wegschrijven? zal vast wel iemand een command line tooltje voor geschreven hebben.
Edited by Quadro on 13-September-2008 at 20:32
|
| Back to Top |
|
| |
hobbybob HOP Hardcore

|
| Posted: 15-September-2008 at 16:15 | IP Logged
|
|
|
Damn ? Wat is nu het probleem ? Ik zet gewoon mijn bak aan, opnieuw hashen duurt 37 uur en dan is ie al klaar. En als je al gehashed had in DC++ kopieer je gewoon de Hashdata.idx (xml of weet ik veel) en die andere grote xml file. (Bij mij allebei rond de 300MB, maar da's dan ook voor 6.7TB)>
Ik vind het veel erger dat ik bijna 9TB share en die fucked up DC++, StrongDC en oDC allemaal maar 6,7TB aangeven. Dat kostte me op Regroup potdomme de Regroup share trofee (die ik natuurlijk verdien voor consequent ELK jaar in de top 5 te hebben gestaan en niet incidenteel een keertje hoog.... screenshots to prove it aanwezig!).
Maar goed, als ik maar weet dat ik het heb en lekker van kan genieten dan maakt me dat niet zoveel uit....
Succes met je hashing probleem ik zou het gewoon een nachtje laten draaien. Kost je 12KW en dan is het ook weer klaar.... 
|
| Back to Top |
|
| |
Enduser n00b
|
| Posted: 15-September-2008 at 20:28 | IP Logged
|
|
|
Tja het is niet zo zeer een probleem dat het langer duurt, maar meer een kwestie van dat de performance beter moet zijn (naar mijn mening ). Sowieso probeer ik altijd alternatieven te vinden voor iets, sommigen werken slechter/niet of juist beter 
|
| Back to Top |
|
| |
thalantis Freak
|
| Posted: 27-October-2008 at 16:06 | IP Logged
|
|
|
zenks hoppers voor deze leuke lan en alle anderen die meegewerkt hebben, wanneer is de volgende 
|
| Back to Top |
|
| |
Drizo HOP Hardcore
 Kijk, een lekker biertje!
|
| Posted: 28-October-2008 at 09:25 | IP Logged
|
|
|
HOP!
|
| Back to Top |
|
| |
Quadro HOP Hardcore
|
| Posted: 28-October-2008 at 09:29 | IP Logged
|
|
|
!POH
|
| Back to Top |
|
| |
SilentSimon HOP Diehard
 This is a bat country!
|
| Posted: 28-October-2008 at 09:36 | IP Logged
|
|
|
H P!
|
| |
thalantis Freak
|
| Posted: 28-October-2008 at 09:40 | IP Logged
|
|
|
iemand nog een frituur pan kopen, oh nee dat is mijn server die zo ruikt  deze stond in de hoek vlak bij de snack kraam 
|
| Back to Top |
|
| |