Home / Forum /
[HOP] Events
[HOP] Event: Nieuw Zeeland
Informatie
Inschrijven
Deelnemerslijst
Ingeschreven: 5 / 8
laatste Posts
Laatste post Het grote Deze film he...
Door: SilentStorm
vandaag om: 00:50
Laatste post Missie Australie / Nie...
Door: SilentSimon
gisteren om: 23:45
Laatste post Kiss in Berlijn 12 jun...
Door: SilentStorm
gisteren om: 21:33
Laatste post Het grote klustopic
13 mei 2013 om: 15:50
Laatste post Het grote "wordt ...
10 mei 2013 om: 21:34
Laatste nieuws
AK47 heeft zijn profiel aangepast
19 apr 2013 om: 18:55
De pokerstats zijn weer bijgewerkt
17 feb 2013 om: 15:38
De pokerstats zijn weer bijgewerkt
5 jan 2013 om: 02:51
Topic: Whatup bitches!!  

A_X
31 mei 2012 om: 23:16
schop mij!

HOP Groupie

Hoest nou? Leven jullie nog?

Invicta
1 juni 2012 om: 09:04

HOP Diehard

Jezus waar kom jij ineens vandaan :P

Alles goed Jelle? Kom eens voor een bakje....

SilentSimon
1 juni 2012 om: 15:43
Omelette du fromage!

HOP Diehard

Lol hij leeft ook nog
Wat leuk

Vervangbaar
2 juni 2012 om: 11:41
S.P.E.C.I.A.L.

HOP Hardcore

Ehm... que?  Is dit de Axe die ook ergens op steam heb staan?

A_X
2 juni 2012 om: 16:19
schop mij!

HOP Groupie

Tsja... Het was BBQ weer en ik moest opeens aan de HOP BBQ in Wetsens (??) denken, van ik vermoed zo'n 9 jaar geleden.... En om de een of andere reden aan paars haar oid.. :P Het staat goed met het leven, same old same old...

JJ, ik heb gehoord dat je pappa bent geworden! Gefeli nog! Goed plan inderdaad van die koffie! Misschien dat ik volgende week zaterdag wel even naar Liwadden kan komen!

Bewerkt door A_X 2 juni 2012 om: 16:20

Bewerkt door A_X 2 juni 2012 om: 16:21

Invicta
4 juni 2012 om: 08:55

HOP Diehard

Dat zou 9 juni (voetbal) zijn. Wat mij betreft geen probleem.

SilentSimon
6 juni 2012 om: 19:17
Omelette du fromage!

HOP Diehard

Wat doe je tegenwoordig Jelle?
Ik ben net weer werkloos na 3 jaar bioscoopoperateur B te zijn geweest, bij je weet wel waar

Drizo
10 juni 2012 om: 20:22
Irritante poes!

HOP Hardcore

Hoi!

A_X
2 juli 2012 om: 22:47
schop mij!

HOP Groupie

Oops... Was ik even volledig vergeten dat ik dit forum weer had gevonden...hehe... :P

Ik werk nog steeds als consultant / business analyst bij dat een groot Amerikaans consultancy bedrijf... Gaat nog steeds lekker daar... Ik moet wel toegeven dat ik zo nu en dan nog wel eens met wat nostalgie terug denk aan mijn eigen dagen bij de bios... Hoe is het daar nu? Ik neem aan dat inmiddels alles digitaal is? Dat neemt de charme toch een beetje weg, of niet? Zelfde bedrijfsleider nog steeds? Hoe heet hij ook alweer..... *denkt*

Hebben jullie de periodieke BBQ ook nog steeds??

@JJ: Komend weekend moet ik even met de vrouw op stap... Laten we nog wel even een keer een koffie gaan drinken!

A_X
2 juli 2012 om: 22:51
schop mij!

HOP Groupie

Wonen jullie trouwens allemaal nog in FRL?

Loesjuh
3 juli 2012 om: 15:42
Loesjuh, dat ben ik!

HOP Hardcore

Hey Jelle, leuk om van je te horen Ik woon nog steeds in Leeuwarden. Weet ook niet of ik hier ooit vandaan kom Waar woon jij nu? Ik weet het niet meer :s Waarom kom je eigenlik niet gewoon op de HOP BBQ deze zomer. Bijna iedereen is er dan wel. Zou het leuk vinden je weer eens even te zien. Als je in de buurt bent, dan laat je het maar weten. 

SilentSimon
3 juli 2012 om: 15:57
Omelette du fromage!

HOP Diehard

18 augustus in Wetsens
En wat betreft de bios, alles digitaal is idd 1 van de redenen dat ik weg ben. Charme is er wel van af.

A_X
7 juli 2012 om: 14:55
schop mij!

HOP Groupie

Heyy Marloes! lang niet gezien/gesproken idd Ik woon momenteel in de buurt van Amsterdam (waar ik ook werk).  Ik was toevallig een tijdje geleden nog even in Leeuwarden en de stad komt er steeds beter uit te zien met het nieuwe zaailand! Die appartementen bij de biblioteek lijken mij wel wat! Zou an sich wel wel weer in LWD willen wonen, maar ja.. Te ver weg...

BBQ op 18 aug klinkt goed!! Ik moet alleen ook nog ergens een vakantie plannen... Anders wordt de vrouw niet blij... :P Wetsens had maar 1 straat toch? Dat moet ik nog kunnen vinden... ;-)

Home / Forum / Spam / Whatup bitches!!  

Niet ingelogd

je bent niet ingelogd, reageren is niet mogelijk.

Welkom Gast

Je bent niet ingelogd.

Inloggen | Registreren